Tag Archive: Wow!


Dasar Otak Kuning

Perhatikan gambar dibawah dan apa perkara pertama yang terlintas dalam fikiran korang?? dan itulah jawapan kepada soalan adakah korang otak kuning atau tidak..hehehe….
Tengok leklok okay… Continue reading

Kebodohanmu Yang Menyedihkan…

Tengoklah apa remaja-remaja matsaleh ni buat..ish3….kononnya nak lepas tension, nanti jadi lepas nyawa adalah…

12

ni bukan main lumba lari ni kak…gambar lagi.. Continue reading

Sape yang tak kenal ngan dia nih?? Malaysia 8th Richest..
richest08

sejuk perut ibu mengandung kalau ada nak macam ni, Tan Sri Syed Mokhtar mempunyai kekayaan sebanyak $1.8 bilion..banyak tu…
kalau nak jadi macam beliau kena baca pesanan dia bawah ni… Continue reading

UFO…Betul ke?

Baru-baru ni kita digemparkan dengan berita kemunculan objek yang terbang dilangit klau tak silap aku kat johor eh?masih tak tahu lagi kebenarannya..kena tunggu kita tengok sendiri baru kita tahu..hihi..Allah lah yang maha mengetahui pasal semua ni…

most_common_ufo_shapes

Gambar lagi.. Continue reading

Domino!

Alamak, boring nya.. tak tahu nak buat apa… rasa macam kosong je hidup aku ni..is3..dah la semalam aku tak post entri langsung…hmm… kalau kamu seboring aku apa kata terukan membaca entri ni k..mungkin ia dapat membantu..hehe..

korang tahu tak apa keadahnya domino tu? mesti tau kan.. kalau tak tau x taulah camner aku nak cakap..hehe..tanpa berceloteh panjang apa kata korang layan je video2 domino¬† dibawah ni…

Continue reading

Dah Namanya Fanatik!

Fanatik tahap cipan busuk diaorang nih…

a388_hockeyheadbola hoki melekat… ada gmbar lagi ni…

Continue reading

Nombor Plat Idaman!

Aduss-aduss..dah la plat mahal2..kereta nya pulak lagi mahal… mmang cop duit la diaorang nih…

jadi1

nak lagi? ambik nih.. Continue reading

%d bloggers like this: