Tag Archive: rusuhan


Aku taknak tulis panjang-panjang pasal ni memandangkan red warriors kalah malam tadi..huhu…Perlawanan seimbang je aku tengok, sepatutnya pasukan kelantan bertahan je bila 1-0 tu…ni takde sape-sape jaga amri tu sampai terembam muka kat padang nak sumbat gol penyamaan punya pasal…hehe..

Indraputra pulak boleh ah berkawan ngan ferdinand n berbatov…tendang penalti pun tak gol abe woi…Tapi bukan indraputra je, ronaldo,beckham,pele pun tendang penalti ada jugak yang tak gol..betul tak?hehe…

video penalti…. Continue reading

Asalamualaikum sumer…pasti peminat2 bola sepak di Malaysia dah dengar citer pasal rusuhan kat kelantan selepas perlawanan piala FA firstleg..apa yang terlintas di fikiran anda? Adakah ini budaya kita? membakar kenderaan polis,(padahal polis tak buat salah apa2 pun),merosakkan harta benda awam…apa nak jadi la dengan manusia2 ni…lebih dari itu, kejadian ini berlaku pula di pantai timur yang terkenal dengan sifat ketimurannya… tak tahulah apa nak jadi…

Kat bawah ni aku nak tunjukkan sikit gambar dan video semasa rusuhan tu berlaku dan pergaduhan diatas padang..korang fikir2kanlah sendiri…

Continue reading

%d bloggers like this: