Tag Archive: lawak


Oh…You Not So Ugly…

Dalam dunia ni tiada orang yang sempurna, aku pun tak sempurna…Oleh itu, kalau ada orang yang kekurangan daripada kita tak kira dari semua aspek, jangan lah kita gelakkan diorang…

Tapi..

-tapi diorang yang ada gambar dalam gambar bawah memang buat aku gelak guling2 btul…hak3..

apepun korang tengok sendiri la eh…zazzz..haha..

nak lagi? Continue reading

India Traffic

Sape yang tak kenal negara India? Sumer orang kenal kan? Kat Malaysia pun ada orang india..nak ditekankan dalam post ni adalah gelagat rakyat negara India di atas jalan raya..

tengok sendirilah gelagat dorang nih….wakaka..dasat2…

download

download_002

download_003

download_004

download_005

download_006

Continue reading

Undang2 pelik seluruh dunia…INI FAKTA!!

THAILAND :

Dilarang keluar rumah tanpa memakai seluar dalam.

SWISS :

Dilarang berkebun di hari minggu.

SWEDIA :

Dilarang mengecat rumah tanpa izin daripada kerajaan dan harus menggunakan cat yang sudah mendapat sertifikasi dari mereka.

KOREA SELATAN :

Polis wajib melaporkan jumlah wang rasuah yang mereka terima daripada para pemandu yang ditahan.

SINGAPURA :

Dilarang berjalan (bogel)
Tidak flush jamban setelah buang air di toilet, dikenakan denda.

ada lagi undang2 pelik yang perlu anda baca untuk memecahkan perut anda..haha…baca lagi!

Continue reading

Time Untuk Gelak!!

Alahai..putus urat kentut,urat saraf,urat nadi nengok gambar-gambar nih…wakakakakakaka….

a232_c9
beskal
tak guna punya tiang…awat pendek sangat…
gambar lagi… Continue reading

Lawak Tafsir Arak

Suatu pagi yang indah kat sebuah sekolah rendah, seorang guru yang
begitu dedikasi mengajar anak2 muridnya tentang betapa bahayanya
minuman keras kepada mereka. Sebelum memulakan mata pelajarannya pada hari
itu dia telah mengambil 2 ekor cacing yang hidup, sebagai sampel kehidupan
dan dua gelas minuman yang masing2 berisi dengan air mineral dan arak..

“Cuba perhatikan murid2.. lihat bagaimana saya akan memasukkan cacing ini
kedalam gelas, perhatikan betul2. Cacing yang sebelah kanan saya, akan saya
masukkan ke dalam air mineral manakala cacing yang sebelah kiri saya akan
masukkan ke dalam arak. Perhatikan betul2.” Continue reading

layan je la video ni…haha..guling2 aku gelak…

stupidity+ego+stupidity again= americans..

Korang rase kat mane agak nya gambar-gambar ni hah? lawak2….

1_257833851l
selipar botol buatan sendiri..hakhak…

gambar lagi? Continue reading

Memang tak boleh blah gambar ni…sedey2…

ownedbyqueen2

kecian-kecian…apa reaksi korang kalau korang jadi budak tu?hehe..

Cerita Hantu Yang Seram..

Satu malam, sorang mamat ni baru habis kerja malam dalam pukul 1 pagi,
jalan nak balik rumah adala dalam 30 minit, sepanjang jalan keadaan
gelap, senyap, sunyi, hujan rintik2, sejuk..ramai dah orang cakap kat
jalan ni ada penunggu tapi mamat ni buat selamber jer, sambil bersiul,
mamat ni terus pecut motor rxz dia, sampai kat tengah jalan kat bus-stop
mamat ni nampak sorang awek cun, awek ni pulak pakai baju kurung, rambut
panjang, Continue reading

%d bloggers like this: