Tag Archive: kelakar


Oh…You Not So Ugly…

Dalam dunia ni tiada orang yang sempurna, aku pun tak sempurna…Oleh itu, kalau ada orang yang kekurangan daripada kita tak kira dari semua aspek, jangan lah kita gelakkan diorang…

Tapi..

-tapi diorang yang ada gambar dalam gambar bawah memang buat aku gelak guling2 btul…hak3..

apepun korang tengok sendiri la eh…zazzz..haha..

nak lagi? Continue reading

Undang2 pelik seluruh dunia…INI FAKTA!!

THAILAND :

Dilarang keluar rumah tanpa memakai seluar dalam.

SWISS :

Dilarang berkebun di hari minggu.

SWEDIA :

Dilarang mengecat rumah tanpa izin daripada kerajaan dan harus menggunakan cat yang sudah mendapat sertifikasi dari mereka.

KOREA SELATAN :

Polis wajib melaporkan jumlah wang rasuah yang mereka terima daripada para pemandu yang ditahan.

SINGAPURA :

Dilarang berjalan (bogel)
Tidak flush jamban setelah buang air di toilet, dikenakan denda.

ada lagi undang2 pelik yang perlu anda baca untuk memecahkan perut anda..haha…baca lagi!

Continue reading

%d bloggers like this: