Tag Archive: gambar


Eleh..Edit Je Tu…

Jika korang ada akaun2 laman web ssial seperti myspace,facebook,friendster dan yang seangkatan dengannya..hati2 sikit, korang mungkin tertipu dengan gambar2 didalam nya..mungin ia dah di photoshopkan.. kih3…termasuklah aku..

sy8life

sy8life

lagi gambar tipah tertipu… Continue reading

Perdana Menteri Malaysia ke-6

Pagi tadi aku ada tengok acara majlis angkat sumpah PM kita ke 6 iaitu dato’ najib…Sape yang tak tahu lagi pasal ni baik jadi rakyat kemboja jeh…hehe…Aku nak pergi kat majlis tu tapi mak aku larang dia cakap memudaratkan kesihatan hahaha….

Untuk entri kali ni aku ada sikit gambar PM kita ni dari kecik hingga ke tua sekarang…(aku rasa gambar pertama je yang comel..hehe)

1gambar lagi Continue reading

%d bloggers like this: