Tag Archive: gambar lawak


Oh…You Not So Ugly…

Dalam dunia ni tiada orang yang sempurna, aku pun tak sempurna…Oleh itu, kalau ada orang yang kekurangan daripada kita tak kira dari semua aspek, jangan lah kita gelakkan diorang…

Tapi..

-tapi diorang yang ada gambar dalam gambar bawah memang buat aku gelak guling2 btul…hak3..

apepun korang tengok sendiri la eh…zazzz..haha..

nak lagi? Continue reading

Time Untuk Gelak!!

Alahai..putus urat kentut,urat saraf,urat nadi nengok gambar-gambar nih…wakakakakakaka….

a232_c9
beskal
tak guna punya tiang…awat pendek sangat…
gambar lagi… Continue reading

Korang rase kat mane agak nya gambar-gambar ni hah? lawak2….

1_257833851l
selipar botol buatan sendiri..hakhak…

gambar lagi? Continue reading

%d bloggers like this: