Category: Tak sedap didengar


Kira2 pukul 10 aku diberitahu oleh mak aku yang stadium sultan mizan runtuh pukul 9.30 pagi tadi…aku ingatkan runtuh semua jadi terkejut lah jugak coz baru setahun stadium tu digunakan… tgk2..bumbung da…tapi teruk la jugak…lepas je tahu kejadian ni terus aku ke tempat kejadian untuk menye’nap’ (snap la) beberapa gambar…korang tengok yer…eksklusif nih…

02062009

sy8life

sy8life

sy8life

sy8life

sy8life

02062009(006)

sy8life

sori la k kalau kurang info pasal entri ni…nak post entri ni pun aku kena rushing macam nak buat stadium ni jugak hehe…aku post dari cc ni jadi sekejap je la untuk korang..peace!!

sy8life1

Agak2 korang la, kenape air2 tu jadi merah???

nak tau? tgk ni… Continue reading

Kejadian ni berlaku di negara kita sendiri tapi tak taula bila….

the important thing sekarang gambar ni memang ngeri..so pada mereka yang lemah semangat tu tolong jangan tengok kalau tak kuat…juga pada ibu2 mengandung…

Amaran telah diberi…kalau nak nengok jugak…teruskan membaca.. Continue reading

Diambil dari oh tidak.com

sila banned kedai ni…
MOBILE PHONE,UNLOCKING SERVICES, BELCO CITY ..

ni muka si samseng tuh…citt…

cina-babi-11

ceritanya camni…sila baca.. Continue reading

percea1
cun gak minah ni, tapi perangai ya rabbi…

BERLIN – Seorang pelajar wanita yang menjual dara di Internet menyatakan bahawa tiga pembida telah membuat tawaran melebihi AS$8,161 (RM29,516), lapor sebuah akhbar semalam.

Pelajar perempuan itu, Alina Percea yang menuntut di Jerman pernah digugurkan daripada disenaraikan dalam satu laman web selepas seorang bekas gurunya berasa ragu bahawa dia masih mempunyai dara.

Namun, Percea yang berumur 18 tahun mendakwa perang bidaan itu bermula selepas seorang doktor mengisytiharkan bahawa beliau masih dara.

Seorang pakar sakit puan, Dr. Jan Lenkiewicz, 63, membuat pengesahan selepas melakukan beberapa pemeriksaan dengan berkata: “Memang, dia masih dara.”

Percea melelong dara di Internet bagi memperoleh wang sebanyak AS$74,194 (RM268,346) bagi membiayai pembelajarannya di kolej.

“Saya mahu hubungan seks saya yang pertama adalah istimewa. Justeru, saya enggan untuk terburu-buru mencari pasangan.

psst: apa nak jadi pada dunia ni, dara pun nak dijual…:(

Asalamualaikum sumer…pasti peminat2 bola sepak di Malaysia dah dengar citer pasal rusuhan kat kelantan selepas perlawanan piala FA firstleg..apa yang terlintas di fikiran anda? Adakah ini budaya kita? membakar kenderaan polis,(padahal polis tak buat salah apa2 pun),merosakkan harta benda awam…apa nak jadi la dengan manusia2 ni…lebih dari itu, kejadian ini berlaku pula di pantai timur yang terkenal dengan sifat ketimurannya… tak tahulah apa nak jadi…

Kat bawah ni aku nak tunjukkan sikit gambar dan video semasa rusuhan tu berlaku dan pergaduhan diatas padang..korang fikir2kanlah sendiri…

Continue reading

%d bloggers like this: