Category: Pelik


Hah! dah lama aku tak blogging..dan dah lama aku tak bukak laptop nih..dah berhabuk dah…hehe..boring jugak..dengan internet yang superb lembab…den sabo jela..ape nak buat kan? tengok la nanti aku dah kerja….aku nak pakai internet yang lajunya supersonic..adeke? haha…

neverlanddesk2

Oklah kownk sumer..terima kasih sebab baca perenggan melalut aku kat atas…berbalik pada tajuk entri…gempar kan? betul ke ni?huhu…boleh percaya ke video ni?hmm korang pikir la sendiri…sekarang kan dah canggih..boleh guna photoshopla apela…Video ni pun dah tersebar ke seluruh dunia melalui youtube….kiranya special la klau korang yang tengok video ni kat blog picisan aku ni ye? ngeeee…

neverland1

untuk info rakaman video ni dibuat oleh Miko Brando iaitu anak kepada legenda filem.. Marlon Brando bersama jurukameranya. Dimana? Mestilah di Neverland, kediaman Micheal Jackson!

Korang tengok la sendiri..SeRaMMMMmm….hua33..

grr…

nota kaki: aku akan kembali senyap lepas ni..hehe…teruskan baca entri aku yang lepas2 ye? macam bese..pesan aku JANGAN LUPA KOMEN..

Advertisements

Apa kata korang tentang pic nih??

1780

pada mereka2 yang genius2 diluar sane tu..bleh tolong jelaskan tak psal gambar ni??

layan je la video ni…haha..guling2 aku gelak…

stupidity+ego+stupidity again= americans..

UFO…Betul ke?

Baru-baru ni kita digemparkan dengan berita kemunculan objek yang terbang dilangit klau tak silap aku kat johor eh?masih tak tahu lagi kebenarannya..kena tunggu kita tengok sendiri baru kita tahu..hihi..Allah lah yang maha mengetahui pasal semua ni…

most_common_ufo_shapes

Gambar lagi.. Continue reading

%d bloggers like this: