Archive for January, 2010


Jason Mraz Zaman Kecik-Kecik!

Olo3..cute doe budak ni..aku rse dialah Jason Mraz yang fofular dengan lagu i’m yours tu…tapi mase ni mata dia sepet lagi sebab mak ayah dia orang korea..ayah sedare kepada mak tiri dia pulak orang jepun…kalau korang percaya ape yang aku tulis ni memang korang kena check balik la…hak3…

cute kan budak ni? hidung dia gatal tu, tolong la garukan… haha

psst!: aku zaman kecik2 dulu lebih kurang camni gak..hahaha..perasan!!

Oh…You Not So Ugly…

Dalam dunia ni tiada orang yang sempurna, aku pun tak sempurna…Oleh itu, kalau ada orang yang kekurangan daripada kita tak kira dari semua aspek, jangan lah kita gelakkan diorang…

Tapi..

-tapi diorang yang ada gambar dalam gambar bawah memang buat aku gelak guling2 btul…hak3..

apepun korang tengok sendiri la eh…zazzz..haha..

nak lagi? Continue reading

%d bloggers like this: