hu..cepat-cepat aku tulis entri ni sebelum si khai tu buat dulu..haha walaupun dah 2 hari selepas Malaysia mengalahkan Vietnam 1-0 hasil jaringan sendiri pemain Vietnam dari hantaran lintang Safiq Rahim dalam perlawanan akhir yang menentukan pingat emas perak. Game aritu boleh dikatakan menarik sebab banyak cubaan-cubaan berbahaya dari kedua-dua pasukan.

aku taknak mengulas panjang sebab aku pun tak pandai.tengok je la highlights yang aku curi dari youtube milik bapak aku tuh…wakaka!

ni goal highlights…

MALAYSIA BOLEH!! (pastikan anda melaungkan slogan ini 3 kali sehari sebelum tidur)..