stop_sign

Hye guys…mulai hari esok aku akan berenti bloggong skejap k…sekolah aku ada program satu ni…program perkhemahan perdana katenyeh…jadi aku pun terpilih la…dengan hati yang tak ikhlas aku pun terpaksa la pergi…haha..

Kalau dah pergi berkhemah banyak hal la..kusut kepala nih…gadjet la..kawat la…macam2… dah la aku kena masuk kawad…itam la aku nanti… satu lagi kalau pergi mesti kena botakkan rambut…aduhai…sekolah ni memang camtu…ckit2 botak…ckit2 botak…len kali buatla spike ke,trojan ke…hehehe…stopa oh stopa… dia ni lebih kurang guru disiplin jgak la…rmai org benci dia ..haha… termasuklah aku..

pepum..will miss this blog dashboard..haha..and my lovely laptop compaq kaler itam berkilat…and my handphone seta beberapa batang rokok yang membahayakan kesihatan…hehe..guarau..aku tak isap rokok!

ok…sampai cni je aku exercise jari jemari ku…bye..take care!!! poyo tul mamat sowang nih…haha..