i_love_blogging-787805

Tup tap tup tap, dah 3 bulan blog ni bermain-main di alam maya ni…sambutan ok, kadang tak ok, tu la yang buat aku sedih..satu lagi perihal silent readers ni…dulu sebelum aku ada blog, aku mengaku,aku pernah jadi silent readers walaupun dah diberi peringatan oleh tuan punya blog suruh komen lepas baca..mampus aku tak komen…

kini baru aku tau bagaimana perasaan seorang blogger bila tengok views tiap2 entri punyalah tinggi..tapi komen..alahai..ciput je.. tikus tengok pun gelak…mungkin korang yang takde blog rasa entri ni tak penting… tapi korang akan rasa sendiri keadaan ni bila dah ada blog nanti…kalau ada internet kat umah setakat nak bukak myspace,facebook,friendster tu bek takyah la…membazir tak patut!.. BLOGGING IS SHARING…bro.

semenjak dua menjak ni banyak la komen yang timbul…TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA AKU UCAPKAN PADA KORANG YANG BAGI KOMEN LEPAS BACA.. korangla sumber inspirasi hidupku..ngeeee..

ni 7 top post terkini dalam 3 bulan blog ni…

top post

ok sampai sini je la aku nak melalut…ASSALAMUALAIKUM..