Pelawat Blog ni..Tolong bace sampai abis entri

ni…cara bijak buat duit!!

Bantulah diri Sendiri…

Baru-baru ni aku jumpa satu laman web yang memberi orang lain peluang untuk buat duit di internet..alangkah terkejutnya aku bila cara nak dapat duit punyalah senang…nak tau?? JAWAB SURVEY SAHAJA!!! macammana la dorang dapat untung…kalu korang yang jenis suka jawab survey dalam myspace dan friendster tu lebih baik korang join benda ni..dapat duit!! jadi lah cerdik

Yang penting free jer!! aku pun dah join dan aku dah dapat duit RM 5 dalam seminggu.. boleh percaya tak?? haha..kalau korang rase aku tipu korang cubalah sendiri dan mungkin korang akan dapat lebih dari aku…

benda ni rakyat malaysia je boleh join..betapa bertuahnya jadi orang malaysia kan??hehe…

kalau korang berminat dan berfikiran matang dalam nak isi poket sendiri..join la benda ni..jangan harap duit mak ayah je…kalau iklan2 dalam blog pun x tentu dapt bayak ni..tiap2 satu survey yang korang siapkan korang akan dapat sekitar RM 0.20 hingga RM1.20 dan mungkin lebih….cuba darab 5 survey tgk..haha..untungkan…korang tak perlu menulis untuk jawab survey..hanya tick2 je…

Kalau korang nak join juz klik kat gambar bawah ni..dan join..belum cuba belum tau

macam-1

atau ni

opinion-1