Kira2 pukul 10 aku diberitahu oleh mak aku yang stadium sultan mizan runtuh pukul 9.30 pagi tadi…aku ingatkan runtuh semua jadi terkejut lah jugak coz baru setahun stadium tu digunakan… tgk2..bumbung da…tapi teruk la jugak…lepas je tahu kejadian ni terus aku ke tempat kejadian untuk menye’nap’ (snap la) beberapa gambar…korang tengok yer…eksklusif nih…

02062009

sy8life

sy8life

sy8life

sy8life

sy8life

02062009(006)

sy8life

sori la k kalau kurang info pasal entri ni…nak post entri ni pun aku kena rushing macam nak buat stadium ni jugak hehe…aku post dari cc ni jadi sekejap je la untuk korang..peace!!

Advertisements