Hehe..mesti korang tengok lain macam je tajuk entri ni kan?? haha..yang sebenarnya tu la yang keluar dari mulut britney spears tu mase nyanyi lagu womanizer..kih3…tu yang aku rase la….jahat nye ak…nak tau lebih lanjut apa yang aku merapu ni..sila layan video kantoi si britney miming time nyanyi bila seorang peminat naik atas stage mendekatinya…kuang3…

korang bleh tengok pada minit ke 0:42 dia menyebut ‘OK’  berulang kali kepada malaun yang ambush dia…wo kantoi wo..lagi satu si britney ni time buat konsert je mesti miming punye lah..dah banyak kali kantoi pun tak serik2 lagi…kali ni rasakan kau…kah3…