copy-of-pinkred1

Ni bukan entri pasal hari pekerja ok…1 mei hari yang sangat bersejarah bagi aku sebab dah sebulan dah nampaknya aku menubuhkan blog ni…ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada korang yang melewati blog picisan ni…tak lupa juga pada mereka yang banyak memberi komen2 kat blog ni…pada korang yang setakat baca je blog ni tanpa tinggalkan komen…hmmmm insaf-insaflah..hehe…

Masuk ni dah 40 post dan artikel yang aku dah publish..so harap2 korang puas hati baca tulisan dari aku yang seorang amatur dalam berbloging nih…isk2…