Aku taknak tulis panjang-panjang pasal ni memandangkan red warriors kalah malam tadi..huhu…Perlawanan seimbang je aku tengok, sepatutnya pasukan kelantan bertahan je bila 1-0 tu…ni takde sape-sape jaga amri tu sampai terembam muka kat padang nak sumbat gol penyamaan punya pasal…hehe..

Indraputra pulak boleh ah berkawan ngan ferdinand n berbatov…tendang penalti pun tak gol abe woi…Tapi bukan indraputra je, ronaldo,beckham,pele pun tendang penalti ada jugak yang tak gol..betul tak?hehe…

video penalti….

makin frust plak aku tengok video ni ulang2 kali..hua….tapi nasib baik MU menang malam tadi lawan Tottenham…5-2 siot..
index

apa komen korang sebagai penyokong kelantan n selangor? puas hati sekarang??