Asalamualaikum sumer…pasti peminat2 bola sepak di Malaysia dah dengar citer pasal rusuhan kat kelantan selepas perlawanan piala FA firstleg..apa yang terlintas di fikiran anda? Adakah ini budaya kita? membakar kenderaan polis,(padahal polis tak buat salah apa2 pun),merosakkan harta benda awam…apa nak jadi la dengan manusia2 ni…lebih dari itu, kejadian ini berlaku pula di pantai timur yang terkenal dengan sifat ketimurannya… tak tahulah apa nak jadi…

Kat bawah ni aku nak tunjukkan sikit gambar dan video semasa rusuhan tu berlaku dan pergaduhan diatas padang..korang fikir2kanlah sendiri…

kn9l

kn10

INIKAH PUNCANYA??

kn12

dan diluar stadium….

pssst: ada orang kata penyebab pergaduhan ni disebabkan oleh penjaga gol kelantan yang bertindak menumbuk suami rita rudaini tu..hehe..btul ke? jeles kut…huhu..