Pagi tadi aku ada tengok acara majlis angkat sumpah PM kita ke 6 iaitu dato’ najib…Sape yang tak tahu lagi pasal ni baik jadi rakyat kemboja jeh…hehe…Aku nak pergi kat majlis tu tapi mak aku larang dia cakap memudaratkan kesihatan hahaha….

Untuk entri kali ni aku ada sikit gambar PM kita ni dari kecik hingga ke tua sekarang…(aku rasa gambar pertama je yang comel..hehe)

1gambar lagi

2

3

4

51

kita tengok macam mana corak pemerintahan beliau sama-sama…harap2 lebih baik dari sebelum ni…huhu..