Hahaha! tulah yang korang akan rasa kalau korang dapat mengenakan orang lagi-lagi masa april fool…april fool ni disambut mungkin oleh segelintir masyarakat dunia coz ada juga manusia2 ni serius mengalahkan lembu nak beranak,hehe… aku pun tak tahu la kenapa diorang pilih 1 april, lupa plak nak tanya cikgu fizik kesayangan aku..hehehe…sebenarnya aku pun tak tahu macam mana rasa dikenakan masa april fool.. kut2 rasa ‘fool’ kut..hahaha..memandangkan korang ada ‘nafsu’ nak tekan baca lagi.. sini aku nak tunjukkan video sikit mengenai april fool ni untuk tatapan korang…hum3….layan…

p/s:mungkin korang rasa borng dengan tulisan aku kali ni..aku pun boring jugak coz letih ngt bru balik dari dungun, jalan2, naik motor je ..hehe