ش8لاي  .  ودڤري  .  كوم

erm..camne nak buat tulisan cam kat atas erk..ha…kalau nak tau baca sampai abis…

sini aku nak bagitau camne nak buat k….mungkin ramai yang dah tau tapi lagi ramai yang tak tau..kan2? mungkin ni dapat menyelesaikan masalah bagi orang2 yang buta jawi kat luar sane tu macam aku..hehe..pandai sikit2 je… lepas masuk lawab webEjawi™Online 2.2 korang akan dipapar satu kotak yang ‘menyuruh’ korang menulis apa2 saja dan akan di’convert’ pada kotak dibawah…kacang je…sekali tgk mesti tau nye…

k..selamat mencuba!!!

ni link dia…ejawi 2.2

About these ads